יום שני, 5 במרץ 2012

פורים לנו, נשכח את הכל...

אני יודע שאו-טו-טו פורים וצריך לשמוח עד דלא ידע וכל זה, ומה פתאום ציניות ופסימיות...
אז בואו נגיד שהפעם זו רק "אבחנה אנתרופולוגית"...

אני זוכר את הימים שבהם היינו עובדים שעות נוספות על התחפושות של הילדים.
ימים ולילות לפני פורים היינו יושבים איתם, מתלבטים איתם, מתרוצצים בשבילם, תופרים להם, מכינים להם...
והיום הם מספיק גדולים כדי להחליט שהם רוצים רק לשים כתר ופיג'מה וללכת כמו "היפהפיה הנרדמת"...
או לשים פאה ולהחזיק מטוס צעצוע ביד ולהגיד שהם "נושאת מטוסים"...
וזה בסדר גמור
לפחות הם מתחפשים.
יותר מדי מהחברים שלהם הזדקנו כבר בגיל 14 וזה כבר לא מכבודם להתחפש...


אנחנו גרים ברחוב קטן שבקצה אחד שלו יש חטיבת ביניים ובצד השני תיכון.
ומהבוקר אני עומד על המרפסת בחוץ וצופה בילדים שמגיעים לשני מוסדות הלימוד האלה
ואני קצת נבוך...
OK, הבנתי שבכיתה ז' אף ילד לא רוצה ללכת עם תחפושת של ספיידרמן או אחשוורוש
ואף ילדה לא רוצה להתחפש למלכת אסתר או לצב נינג'ה
כי הם יחטפו כעפות...
אז למה ברירת המחדל היא ללכת מחופשים כמו ערסים וזונות?....

אני לא יודע איך לתאר את זה אחרת.
רוב גדול של הבנים הגיעו למסקנה שזה התאריך היחיד בשנה שבה הם יכולים לגלח חצי ראש, לחמצן את מה שנשאר ולצבוע בבלונד פלטינה את הקוצים ולהעמיד אותם כמו פנקיסטים בכיכר פיקדילי בלונדון.
אבל הבנות...
הן מתעקשות לדדות על עקבים, ללבוש חצאית מיקרו-מיני שבקושי מכסה את התחת, ללבוש בגדים צמודים וחושפניים שאפילו בתל ברוך זה היה נחשב קצת overdoing...
והן חושבות שבכך הן מבטאות את הנשיות שלהן
טוב, סליחה, הן לא ממש מתחפשות ל"זונות"...
זה יותר "נסיכה סקסית" ו"תלמידת פנימיה בריטית סקסית" ו"ברבי סקסית" ו"שוטרת סקסית" ואפילו "שלגיה סקסית"... אתם מתחילים להבין את הנוסחה.
העיקר "סקסית".

עד דלא ידע... שלא נדע מתחפושות כאלה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה